Monday 20 April 2009

oslo city legesenter

So it was chaos there for me, with problems getting advice on the modules, (even if you gave me advice, in one meeting there I remember), problems with getting the modules accepted by Oslo University College, and problems with the .... Now I lived in Leather Lane, in the city centre of Liverpool, for five years, and now the Landlord and the County Court wants to throw me out, after the Landlord have forged the rent-statement, and say I have much more arrears than I...

Oslo at a Glance
Oslo at a Glance

Oslo City Legesenter
Oslo City Legesenter

Oslo City Legesenter
Oslo City Legesenter

Oslo City Legesenter
Oslo City Legesenter

Kart over Oslo City Legesenter
Kart over Oslo City Legesenter

GC250QG Oslo City Crazy Muggle
GC250QG Oslo City Crazy Muggle

2 dager senere dro jeg på Oslo City legesenter som er privat. der kom jeg til en lege som hørte på meg og tok alle relevante tester der og da. Jeg var der i 1,5 time og hun så ikke på klokken en eneste gang. Det viste seg at jeg...
Norsk helsevesen « Nette Nestea

Resten av sommeren må 44-åringen tilbringe i skyggen, etter at han onsdag formiddag fikk kraftige brannskader inne på et legekontor på Grønlandsleiret legesenter. Haagensen forteller at han bare skulle innom for å bestille...
oslo city legesenter

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home